AUTOMATYZACJA MARKETINGU
WebVision AFR jest partnerem spółki Benhauer Sp. z o.o., twórcy Sales Manago.
Sales Manago-jeden z najlepszych na świecie systemów automatyzacji marketingu. Zautomatyzuj sprzedaż i marketing online.
Tysiące małych i średnich firm oraz globalne marki wybrały Sales Manago.
Identyfikacja osób wchodzących na Twoją stronę WWW i budowa profilu behawioralnego
Identyfikacja firm odwiedzających Twoją stronę i monitoring zainteresowania
Monitoring zidentyfikowanych i anonimowych osób na Twojej stronie w czasie rzeczywistym
Next Generation Behavioral Engine – zachowanie zidentyfikowanej osoby na stronie internetowej – scroll map i heat map
Rozwiązania oferowane w Sales Manago
Email Drag&Drop Designer pozwala tworzyć w pełni responsywne szablony, wiadomości email i newslettery. Dzięki mechanizmowi drag&drop kreator umożliwia stworzenie profesjonalnego mailingu nawet w 5 minut bez pomocy IT.
Twórz formularze kontaktowe pop-up w nowym, szybkim kreatorze Ekspres. Od teraz możesz zaprojektować profesjonalnie wyglądający oraz responsywny formularz w kilka minut.
W Galerii możesz przechowywać wszystkie pliki graficzne, z których korzystasz przy tworzeniu wiadomości, formularzy i innych treści. Dzięki temu możesz mieć wszystkie swoje materiały w jednym miejscu.
Analityka Rekomendacji AI – polega na dokładnym badaniu aktywności klienta pomiędzy dokonanymi zakupami oraz identyfikacji najczęściej powtarzających się ścieżek zakupowych zakończonych zakupem.
Aktywność kontaktów – prezentuje produkty rekomendowane, dopasowane do indywidualnych preferencji każdego Klienta na podstawie analizy jego ścieżki zakupowej – tzw. Customer Journey.
Szczegółowa analityka reguł automatyzacji dostarcza dane na temat częstotliwości uruchamiania się danej reguły dla kontaktów, a w przypadku wysyłki wiadomości e-mail prezentuje dokładne statystyki z przeprowadzonej kampanii.
Publikacje Social Media umożliwiają integrację wybranego konta na Facebooku lub Twitterze z systemem SALESmanago, wprowadzenie treści posta, a następnie udostępnienie go na swoim fanpage’u lub koncie twitterowym. Narzędzie to pozwala także zaplanować posty na konkretny dzień i godzinę.
Powiadomienia web push pozwalają na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji nawet z anonimowymi użytkownikami. Wystarczy, że kontakt odwiedzi stronę i wyrazi zgodę na otrzymywanie powiadomień web push, bez konieczności pozostawiania jakichkolwiek danych.
Kalendarz SALESmanago umożliwia przygotowanie całej strategii marketingowej w jednym miejscu. Teraz możesz z łatwością i chronologicznie zaplanować kampanie mailingowe oraz inne procesy marketingowe.
Twój Marketing to narzędzie, które gromadzi i analizuje postępy marketerów w korzystaniu z platformy SALESmanago. Graficzna analityka wykorzystywanych obszarów oraz lista wskazówek nakierowują użytkowników na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.
Automatic Sales Chat to robot, który synchronizowany jest ze stroną na Facebooku. Może zastępować dział obsługi klienta i pomagać klientom w zakupach. Chat może wyświetlać wywołane produkty, przekierowywać rozmówcę do konkretnych podstron, wyświetlać przyciski, które po kliknięciu pokażą opisy produktów, kategorie, czy informacje o dostępnych kolorach.
Intuicyjny kreator formularzy kontaktowych wykorzystujący technologię drag & drop. Umożliwia projektowanie w pełni responsywnych formularzy kontaktowych: Landing Page, Iframe, Sidebar, Pop-up/Exit pop-up, wszystko w jednym miejscu.
Panel analityczny RFM pozwala na bardzo dokładną analizę Klientów. Dzięki generowaniu szczegółowych danych będziemy mogli wyodrębnić stałych klientów, klientów okresowych oraz klientów, o których należy zawalczyć z powrotem.
Kreator workflow umożliwia tworzenie wielopoziomowych procesów automatyzacji, dzięki czemu możemy jeszcze lepiej zorganizować i zautomatyzować procesy marketingowe i sprzedażowe w firmie.
Kreator workflow umożliwia tworzenie wielopoziomowych procesów automatyzacji, dzięki czemu możemy jeszcze lepiej zorganizować i zautomatyzować procesy marketingowe i sprzedażowe w firmie.
Analityka mailingów pozwala na dokładną analizę wszystkich wysyłanych wiadomości z systemu oraz sporządzanie raportów. Oprócz podstawowych informacji, panel analityczny prezentuje także godzinową statystykę zaangażowania kontaktów czy statystyki dla 7 najpopularniejszych domen.
Przykładowa reguła automatyzacji – Akcja to odwiedziny na stronie lub zapis do newslettera. System po spełnieniu warunków losuje nowego handlowca jako właściciela kontaktu, umieszcza kontakt w lejku sprzedażowym i uruchamia kolejną regułę automatyzacji.
Przykładowa reguła automatyzacji – Akcją było uruchomienie beacona w sklepie stacjonarnym. System wykrywa płeć użytkownika oraz generuje kupon rabatowy. W przypadku nie spełnienia warunków, informuje handlowca za pomocą sms.
Przykładowa reguła automatyzacji – Akcją było zdarzenie na portalu społecznościowym, np. polubienie lub komentarz. Jeśli warunki zostały spełnione, system generuje kod rabatowy.
Analityka Ogólna Bazy – Przedstawia zasadnicze dane o stanie i aktywności bazy kontaktów w systemie SALESmanago.
Analityka Lead Generation – Pokazuje sumaryczną ilość kontaków pozyskanych ze wskazanych źródeł, jak i per konkretne źródło.
Analityka Lead Routing – Konfigurowalny dashboard, pozwalający na dokładne kontrolowanie przebiegu kampanii marketingowych i sprzedażowych realizowanych w systemie SALESmanago.
Analityka Kampanii – Kolejny konfigurowalny dashboard w systemie. Pozwala bardzo precyzyjnie kontrolować przebieg kampanii marketingowych i sprzedażowych realizowanych w systemie SALESmanago lub z jego udziałem.
Google Analytics Dashboard – Dzięki integracji SALESmanago z Google Analytics, system automatycznie wyświetli liczbę i wysokość transakcji generowanych przez firmę.
Dashboard z podstawowymi statystykami pokazuje na bieżąco informacje na temat wykorzystania twoje aplikacji.
Karta kontaktu zawiera 360-stopniowy podgląd wszystkich danych dotyczących zachowań i transakcji klienta z urządzeń desktopowych i mobilnych.
Analityka na karcie kontaktu to informacja o potencjalnym kliencie. System pozwala zobaczyć aktywności kontaktu w ciągu doby oraz w ciągu tygodnia.
Widok wizyt na karcie kontaktu – dzięki nim mamy informacje, m.in. o zainteresowaniach, czasie spędzonym na stronie oraz dokonanych transakcjach.
Kreator: w intuicyjnym edytorze Drag and Drop tworzymy responsywne wiadomości email, autorespondery oraz kampanie Lead Nurturing.
Analityka kampanii sprzedażowych – unikatowe informacje o przepływach przez etapy lejka, dzięki czemu możemy lepiej przeprowadzić Lead Nurturing.