AUDYT, OPTYMALIZACJA, POZYCJONOWANIE

SEO

Wykonujemy optymalizacje oraz pozycjonowanie witryn internetowych dla wyszukiwarek (ang. search engine optimization). Pozycjonowanie stron – są to procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych, dla wybranych słów i fraz kluczowych.

Pozycjonujemy strony poprzez kierowanie ruchu na witrynę, dzięki czemu strona sukcesywnie wspina się w wynikach wyszukiwania. Działania monitorowane są w Google Analytics oraz Google Search Console, z których klient ma dostęp do raportów na żywo, dzięki Google Data Studio.

Wykonujemy bezpłatną optymalizację strony w przypadku skorzystania z usługi pozycjonowania strony.

Jakie działania wykonujemy?

analiza profilu linków przychodzących

wykonanie analizy profilu linków przychodzących oraz zrzeknięcie się potencjalnie szkodliwych linków (spam) przez przesłanie pliku do Google Disavov.

dobór słów kluczowych

ustalenie i dobór słów kluczowych po jakich witryna będzie indeksowana przez roboty wyszukiwarek.

opisy w metatagach

umieszczenie słów kluczowych (keywords) w opisach meta tagów kodu źródłowego strony jest ważne dla wyszukiwarki Google, a sekcja „description” jest istotną informacją dla robotów, dzięki której strona jest lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo użytkownicy widzą w wynikach wyszukiwania, czy witryna zawiera informacje, których poszukują.

tytuł strony i nagłówki "H"

zamieszczenie tytułu strony, który ma bardzo duży wpływ na pozycję strony. Odpowiedni tytuł oraz zastosowanie nagłówków H1, H2, H3… powoduje, że roboty Google lepiej klasyfikują witrynę w rankingu wyszukiwania.

SEO copywriting

SEO copywriting – redagujemy teksty na stronę zawierające słowa kluczowe w taki sposób, aby roboty wyszukiwarek mogły znaleźć potwierdzenie zawartości witryny, które już znalazły w meta opisach kodu źródłowego strony. Teksty na stronie powinny być unikalne i nie powtarzające się na innych stronach, ponieważ strona wyróżnia się i dzięki temu jest wyżej klasyfikowana w wynikach wyszukiwania.

dodanie strony do Google Search Console

dodanie strony do narzędzia diagnostycznego Google Search Console, analizującego potencjalne błędy na stronie oraz przesłanie mapy witryny w celu powiadomienia robotów indeksujących o zawartości witryny. Zrenderowanie strony i bieżący monitoring, wraz z monitoringiem ewentualnych błędów indeksowania oraz monitorowanie fraz kluczowych.

optymalizacja i opis obrazów

stosowanie opisów zdjęć przez tzw. atrybuty ALT powoduje, że zdjęcia są indeksowane przez roboty Google w wynikach wyszukiwania sekcji „grafika”, a odpowiednia optymalizacja rozmiaru i „wagi” zdjęć powoduje, że zdjęcie jest szybciej ładowane przez przeglądarki.

minifikacja kodu CSS oraz Java Script

minifikacja kodu CSS oraz Java Script powoduje, że roboty Google łatwiej i szybciej odczytują kod naszej strony.

Link Building

Link Building – budowanie linków wewnątrz i na zewnątrz witryny w celu uzyskania wyższego Page Rank. Pozyskiwanie linków zewnętrznych prowadzimy przez takie źródła jak:

  1. katalogi,
  2. blogi,
  3. presell pages,
  4. fora internetowe,
  5. social media,
  6. artykuły sponsorowane.

Opracujemy dla Ciebie strategię pozyskiwania linków w zależności od budżetu jakim będziesz dysponować.

raporty

wykonanie oraz dostarczenie raportu z wykonanych działań oraz raportu pozycji słów kluczowych w każdym miesiącu. Dodatkowo Klient ma zapewniony dostęp do raportu z Google Data Studio, który pozwala na żywo monitorować ilość wejść po różnych frazach kluczowych.

Znajdziemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu!